środa, 7 lutego 2018

Zawieszka na ścianę / Just you and me wall decor

Witajcie kochani,
Hello dears,



Walentynki już za moment dlatego dziś dzielę się z wami ozdobą do powieszenia na ścianę, którą stworzyłam właśnie na tę okazję. Wybrałam piękne zdjęcie mojej siostrzenicy i jej męża. 
Wydaje mi się, że niektóre zdjęcia są stworzone do zrobienia projektów takich jak ten. 

Valentine's day is almost here so today I'll share with you a wall decor I've created for this occasion.
I've chosen  a gorgeous picture of my Niece and her Husband. 
I beleive some photos are made for creating projects like this!




Aby stworzyć ten projekt wykorzystałam serce z drewna, nakleiłam na nie papier Yummy 01 i spryskałam białym gesso. Następnie użyłam maski oraz pasty strukturalnej i spryskałam czerwoną mgiełką. Na około zdjęcia stworzyłam kompozycję z tekturek o wzorze murku. Dodałam też tekturki zegary i stworzyłam maty pod zdjęcie z papierów z kolekcji Yummy, Splash it! oraz Marzenia Alicji. 
Gdy umiejscowiłam już na sercu , zdjęcie z matami zaczęłam dodawać pozostałe ozdoby takie jak elementy wycięte z papierów Studio 75, kwiaty, koronki i inne. 
Ostatnim krokiem było dodanie brokatu i mikrokulek. 


To create this I took a wooden Heart, adhered on it Yummy 01 Paper, spread on it clear gesso.
Than I used a stencil with Stucture paste, dreid it and sprinkled Red spray.
Arranged and adhered Brick Chipboard, surrounding the picture place. Added a Clock chipboard,
Created the photo matting with papers from Yummy, Splash it and Alice's dream collections.
Placed the photo with the matting and started adding all embellishment like: paper die cuts I cut from Studio75 papers, flowers, laces and more.
The final step was to add glitter, micro beads and Blings.

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam!
A tu kilka zdjęć: 

Hope I've inspired you!

Here some more photos:






xoxo

Użyłam: / I used:
12x12 Yummy paper set 
Structure paste 300ml
Brick chibpoard

Clock - die cut chipboard - 9,5cm

Klej magic z aplikatorem

Clock rubber stamp


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz