wtorek, 28 listopada 2017

Tagi z kolekcji Świąteczny prezent / Christmas gift Tags

Witajcie kochani,
Hello dears,


Dziś chcę Wam pokazać tekturowy tag oraz tekturkę bombkę, które stworzyłam używając pięknej nowej kolekcji Świąteczny prezent. 

I would like to show you today a Chipboard tag  and a Chipboard christmas ball,
I’ve created with the new gorgeous Christmas Gift collection.






Te tekturki są gotowe do użycia i znajdziecie je w naszym sklepie.
Wszystkie wzory z wykrojników wycięłam również z z papierów z kolekcji Świąteczny prezent.

Kwiaty są zrobione z foamiranu i pokolorowane mgiełkami.
Gdy wszystko było już gotowe spryskałam całość białym gesso, a na samym końcu dodałam brokatu.

Mam nadzieję, że zainspiruję Was troszkę do tworzenia świątecznych projektów.


Those  Chipboards are ready to use and you can find them in the store.
I made the die cuts out of the same paper collection.

The flowers are made from Foamiran and colored with mists.
When everything was assembled I sprayed a little bit of gesso 
and the final step was to sprinkle some glitter on top.


Hope I’ve inspired you to start creating for the Holidays.

xoxo




Użyłam: / I used:

Chipboard tags 01 - 3 pcs.

Die cut chipboard- Christmas ball

Brick chibpoard

Christmas time 01


Christmas gift 04

Splash it 04

Foamiran 0,08 mm 35 x 30 cm, black

Klej magic z aplikatorem

Set of Craft Dies FLOWERS no.7

1 komentarz :