poniedziałek, 20 listopada 2017

Świąteczna dekoracja na kominek / Christmas decoration of the fireplace

Witam wszystkich:)
Hello everyone :)


Dziś mam dla Was świąteczna dekorację na kominek. Bardzo lubię przesiadywać przed kominkiem i zawsze dekoruję go na Boże Narodzenie. Za każdym razem zawieszam girlandę z szyszkami i śnieżynkami zrobionymi na szydełku. Każdego roku tworzę jakieś dodatkowe dekoracje i tym razem nie jest inaczej. Do zrobienia tej dekoracji użyłam drewnianego klocka, który znalazłam pośród drewna na rozpałkę. Pomyślałam, że jest idealny do udekorowania, a nie do spalenia :)
Cały klocek w dość niechlujny sposób pokryłam farbą kredową. Dodałam wzór murku przy pomocy maski i pasty z brokatem. Do ozdobienia użyłam też tekturek, które pokolorowałam tuszami distress. Wycięłam dużo, dużo listków z paska z dodatkami do kolekcji Świąteczny prezent i również podkolorowałam je distressami na bardziej żywy zielony kolor. Wykorzystałam też malutkiego, słodkiego ptaszka oraz plaster pomarańczy. Tekturki wykończyłam białymi perełkami w płynie.


Today I'm sharing christmas decoration for fireplace. I like a lot to sit before the fireplace and I alaways decorate it for christmas. I always have  a girlande with pine cones and some croched snowflakes on my fireplace. Every year I'm creating a new decoration and this time I did it again.  To create this deco I used a wooden block. I thought it is perfect for craft not for burn :)  
I covered the block with white chalk paint but I did it in a messy way. I added a brick pattern using stencil - brick  and glitter paste. For my embellishments I used chipboards which I coloured with distress inks. I fussy cut many, many leafs from our Christmas gift extras and I coloured them with green distress ink, I also used tiny sweet bird  and a oragne slice. 






Produkty:/Products:

         

     








There is still a lot of time to take part in our current challenge 
check it out ;)





Miłego dnia!
Have a nice day :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz