poniedziałek, 6 lutego 2017

Sweet Love with Yummy coolection! / Słodka inspiracją z kolekcją Palce Lizać!

Hello, dear friends! It's Monday, and it's my turn again to inspire you with some lovely Studio 75 products!

Not a secret, most girls love sweets! So do I! :) 
That's why a very tasty collection "Yummy" (Palce Lizac) stall my heart when only I saw it for the first time. It's so natural, so warm and cozy. 
This paper recalls the warmest feelings and the heartiest stories. 
It inspired me to create two cards, which couldn't bring any other sentiment but "My Sweet Love"

Witajcie Kochani, 

mamy poniedziałek dzisiaj, 
a co za tym idzie moja kolej na inspiracje ze świetnymi produktami Studio75. 
Nie jest sekretem, iż większość kobiet kocha słodycze! 
Dlatego też, kolekcja Palce lizać skradła moje serce 
i zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.
Kolekcja jest bardzo ciepła i naturalna . 
Ten papier kojarzy mi się z najcieplejszymi uczuciami i wspomnieniami. 
Kolekcja zainspirowała mnie to stworzenia dwóch kartek o tytule "My sweet love"







For my cards I used:
  
 
 

See you soon! Do zobaczenia
Hugs, Olga




2 komentarze :