środa, 6 kwietnia 2016

Yes To Spring Color!

Hi friends!!

It's Song here today! Spring has officially arrived. The warm weather, the fresh breeze, and all the baby green leaves. My favorite season of all time.

So today I am sharing a spring inspired card. It's also for the April studio 75 Challenge. The color combo of the mood board is just gorgeous and totally springy.

The paper collection I used is "Splash It". I LOVE the mixed media look it has. This card is quite simple but with details. On the background, I added modeling paste through a beautiful doily stencil, and sprinkled some texture powder on to gel medium.  I made a video tutorial showing you how to create this card. Scroll down to watch it. 


Witajcie przyjaciele!
Dzisiaj ja-Song jestem tu z Wami. Wiosna już oficjalnie przybyła. Ciepła pogoda, świeży powiew i młode listki. To moja ulubiona pora roku.
Dzielę się dzisiaj z Wami kartką inspirowaną wiosną. Kartka jest także inspiracją do kwietniowego wyzwania Studio75. Zestaw kolorów z tablicy inspiracji jest wspaniały i absolutnie wiosenny.
Użyłam papiery z kolekcji Splash It. Uwielbiam jej mixedmediowy wygląd. Kartka jest dość prosta ale ma kilka detali. W tle dodałam pastę modelującą przy użyciu pięknej serwetkowej maski i połyskującego brokatu z żelmedium. Przygotowałam video tutorial, gdzie możecie zobaczyć jak tworzyłam tą kartkę. Przewińcie w dół, aby go zobaczyć.










 







Thanks for looking!
Stay Creative <3




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz