środa, 13 kwietnia 2016

Kartka ślubna / Wedding card

Witajcie :)


Nadeszła wiosna, a wraz z nią nadszedł czas ślubów, 
dlatego dziś mam dla Was romantyczną kartkę ślubną. 
Projekt wykonałam z papierów z kolekcji Sekretny ogród oraz Rozalia w ogrodzie. 
Ozdobiłam kartkę kwiatami,  perełkami w płynie oraz koronką. 
Jeśli lubicie oglądać proces tworzenia mam dla was krótki filmik. 

Hello friends :)

Spring came and with it came  weddings time.
That is why today I have for you a romantic wedding card. 
 I made the project with papers from the collection of 
The Secret garden and Rosalie in the garden
I embellished card with flowers , liquid pearls and lace. 
If you like to watch the creating process I have for you a short video.







kartka ślubna


studio 75


cardmaking


scrapbooking


Zapraszam Was do naszego wyzwania z paletą kolorów.
Please join our challenge with colour palette.






Dziękuję:)
Thank You :)





Użyłam/I used:
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz