piątek, 22 kwietnia 2016

A Shabby Chic Notebook- Video Tutorial

Hi lovely friends! Today's project features Studio 75- Secrets Garden collection  and the Notebook- Mrs. Black that I made the covers. I framed the girl image and cut out some flowers, tags from the papers. You can see all the process in the video tutorial at the end of this post. Let's take a look...

Hej kochani przyjaciele! Jako dzisiejszy projekt dla Studio75 przygotowałam notes z kolekcji Pan i Pani Black oklejony papierami z kolekcji Sekretny Ogród. Oprawiłam w ramkę grafikę dziewczynki i wycięłam kilka kwiatów i tagów z papierów. Możesz zobaczyć cały proces w video tutorialu poniżej.


I started cutting and draping the Secret Garden 03 paper. Then I added a piece of Miss Olivia 03 that I gave textures with the stencil flower and light paste.

Zaczęłam od wycięcia i udrapowania papiery Sekretny Ogród 03. Następnie dodałam papier Panna Oliwia 03 i tekstury przy użyciu maski i lekkiej pasty.







Here's the video tutorial! I hope you enjoy it!
Poniżej jest video tutorial. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.






Supplies list:
Secret garden  03


Miss Olivia 03

Secret garden 07


Love letter 06

Notebook - Mrs Black
Stencil - flower

 Until next time! Have a great day! 
Do następnego razu, miłego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz