wtorek, 24 lutego 2015

"You are GOLD" Layout by Helen {Mr & Mrs Black Collection}



Hello everyone!  HELEN here with you today - sharing a layout
 I created recently, using the amazing "Mr & Mrs Black" Collection. 

Dziś witam się z Wami ja- Helen.
Przygotowałam layout z użyciem niesamowitej kolekcji Pan i Pani Black.


I love that this collection is monotone as it makes it so easy to scrap
 in any colour way!  Here I added some touches of red & gold
 for a classy look.  I used the 03 paper with the gears
as it's the most masculine of all the papers to me.

Uwielbiam tą kolekcję za jej monochromatyczność, dzięki której tak łatwo z nią tworzyć scrapy w każdej kolorystyce. Tym razem dodałam trochę czerwieni i złota. 
Użyłam papier 03 z trybikami, bo on jest dla mnie najbardziej męski.


I dressed up the paper with some mists, inks, shiny net fabric, doilies,
 gauze & sequins.  For me creating is always about the different textures.

Ubrałam papier w mgiełki, tusze, połyskujące materiały, koronki, gazę i cekiny.
Moje tworzenie, to zawsze różne tekstury.


Of course I also layered some other Mr & Mrs Black papers behind
 my photo - the beautiful music-notes paper 01 as well as the 
checker-board design from the paper set.

Oczywiście zastosowałam też warstwy z innych papierów z kolekcji Pan i Pani Black.
Pod zdjęciem jest piękny papier z nutami 01 oraz etykieta z zestawu papierów.


I also added in some crystals, lace, just one flower (can't resist, even for boys!) 
some dry-wall tape, micro-beads & ribbon, because I am crazy about pretty things!!

Dodałam także trochę kryształków, koronkę i jeden kwiat (nie mogłam się oprzeć, nawet dla chłopaków), mikrokulki, wstążki, bo jestem szalona na punkcie ładnych rzeczy ;)


Thank you for looking today!  I will be back with 
more from "Mr & Mrs. Black" again next month :)

Dziękuję za odwiedziny dziś. Wrócę w przyszłym miesiącu z kolejną inspiracją z kolekcją Pan i Pani Black :)

* * *
I used:
Użyłam:

* * *


Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #2.
I hope you will join us & play along in our Challenge 2.

http://studio75pl.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-2-challenge-2.html






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz