piątek, 30 sierpnia 2013

Na pamiątkę - As a keepsake

Witajcie!

Jak Wam mijają ostatnie dni wakacji? Nadchodzi jesień, nawet już ja czuję w powietrzu. A wraz z początkiem nowego roku szkolnego zaczynam kilka projektów. Księga Gości, którą przygotowałam, jest mocno powiązana z jednym z nich.

Hi our dear Fans!

How are you spending the last days of summer holidays? The autumn is comming and I can even feel it in the air. But with the beginning of a school year I also begin some new projects. The guest book which I prepared for today is strongly connected with one of them.




Wczoraj dostałam niezwykłe dwie świeżutkie kolekcji Novinki: "Rozalia w ogrodzie" i "Przy kominku". Na pierwszy rzut oka wyają się być różne, ale jak się okazało, z łatwością można je łączyć. I to mi się podoba!

Yesterday I got new fabulous collections by Novinka; Rosalie in the garden and Warm wishes. At the first sight they seem to be different but as it turned out you can mix them easily. And I like it!


Oczywiście musiałam  - nawet nie wyobrażam sobie inaczej - dodać trochę koronki, przeszyć i cudnych róż na tiulu.

Of course I had to - I even can't imagine not to! - add some cotton laces, sewings and lovely tulle roses.





W środek włożyłam kartki ze starego zeszytu. Bardzo starego, coś około 25 lat ma... Związąłam je na kokardę, by całość wyglądała jeszcze bardziej romantycznie.

Inside you may find many pages taken from the old, even very old (something like 25 years?) notebook. I tied them up with a ribbon to make it look more romantic.




Mam nadzieję, że w środku znajdzie się wiele miłych życzeń od moich gości. Wy również się wpiszcie :)


I hope to have many warm wishes inside my guest book. Feel welcome to write in!










6 komentarzy :

  1. o jaki cudny! normalnie zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, kiedy ja będę miała okazję zrobić taką księgę gości. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mosiu.m, dziękuję.
    Dorotkkka - każda okazja jest dobra - nie tylko ślub. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och...przepiękna księga:)bardzo romantyczna i w cudnym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo :) Przyznam się, że te papiery cieły się same i księga po prostu powstawała tak niezwykle, jakby miała własna duszę :) romantyczną ;)

    OdpowiedzUsuń